Google răspunde noii politici Apple cu un update nou pentru Adwords

Google răspunde noii politici Apple cu un update nou pentru serviciile Adwords Google-răspunde-noii-politici-Apple-cu-un-update-nou-pentru-serviciile-Adwords-1024x680

Începând cu această lună Google va face modificări în ceea ce privește capturarea și raportarea privind conversiile prin programul Adwords, ca răspuns la actualizarea browserului Safari de pe sistemele de operare MacOS.

În luna iunie a acestui an, Apple a introdus o funcție numită Intelligent Tracking Prevention (Împiedicarea inteligentă a urmăririi), o inițiativă care vizează limitarea elementelor cookie de captare a datelor de navigare între site-uri. Pentru a ne asigura că toate conversiile vor fi raportate corect în contul AdWords, Google va face modificări, în conformitate cu recomandările Apple referitoare la atribuirea anunțurilor.

Astfel, Google a dezvoltat un nou modul cookie Google Analytics, care va fi folosit pentru a capta datele din campanie și de conversie din Safari într-un mod care să respecte ITP.

“Actualizăm instrumentele noastre de măsurare, conform recomandărilor Apple pentru atribuirea anunțurilor, pentru a ajuta clienții noștri să continue să măsoare cu exactitate clicurile și conversiile anunțurilor”, a declarat Chi Hea Cho, purtătorul de cuvânt al Google.

Din e-mailul Google:
Pentru a ne asigura că toate conversiile vor fi raportate corect în contul AdWords, vom face trei modificări, în conformitate cu recomandările Apple referitoare la atribuirea anunțurilor:

1. dacă ați activat etichetarea automată și dacă aveți o etichetă Google Analytics pe site, vom începe să plasăm pe domeniul acestuia un nou cookie Google Analytics, care va stoca informații despre clicurile pe anunțuri ce determină vizitele utilizatorilor. Dacă ați conectat conturile AdWords și Google Analytics, eticheta AdWords de urmărire a conversiilor va putea folosi informațiile respective despre clicuri.
2. AdWords va raporta în continuare conversiile pentru utilizatorii care au interacționat de curând cu serviciile și domeniile Google;
3. AdWords va folosi modele statistice pentru a estima conversiile de pe site-uri care nu au putut fi măsurate din Safari și le va include în rapoartele sale.

Adaugă un comentariu