Cum să îți pregătești magazinul on-line pentru sărbătorile de iarnă?

cum-sa-iti-pregatesti-magazinul-on-line-pentru-sarbatorile-de-iarna Cum-sa-iti-pregatesti-magazinul-on-line-pentru-sarbatorile-de-iarna-1024x722

Este greu de crezut că aproape s-a încheiat anul 2016 și ne apropiem de un nou sezon în spiritul Crăciunului, multă zăpadă, plimbări cu sania, vin fiert cu scorțișoară și multe colinde. La fel ca în cazul pregătirilor de sezonul rece și în cazul vânzărilor în on-line este nevoie de o strategie foarte bună pentru a profita de perioada sărbătorilor și pentru a maximiza vânzările magazin-ului tău on-line.

Ne dorim să venim în ajutorul tău, de aceea noi cei de la Seo24.ro, am pregătit o listă completă ce te va ajuta să aduci spiritul Crăciunului pe site-ul tău, să obții cea mai bună experiență pentru vizitatorii magazinului tău și bineințeles pentru cele mai eficiente conversii.

1. Plănuiește din timp!

Cum suntem încă în luna noiembrie, mai ai timp suficient să pui la punct toate aspectele ce țin de BOOM-ul sărbătorilor de iarnă. Cel mai important lucru, asigură-te că ai un stoc suficient de marfă în depozit pentru perioada sărbătorilor deoarece, dacă vei urma ghidul de mai jos, cu siguranță anul acesta vei avea mai multe vânzări decât în anii precedenți! Trebuie să iei în considerare fiecare aspect începând cu ambalajul (pentru transport), felicitările (ce le vei putea trimite împreună cu produsul), stickere și etichete, etc. Toate acestea trebuie să fie puse în ordine înainte de începerea perioadei sărbătorilor, pentru a evita o aglomerare în momentul când vor trebui pregătite produsele pentru expediere. De asemenea este important să verifici / updatezi pe site-ul tău secțiunea FAQ, termenii și condițiile și polica de returnare a produselor, pentru a te asigura că totul este up to date.

cum-sa-iti-pregatesti-magazinul-on-line-pentru-sarbatorile-de-iarna-4 Cum-sa-iti-pregatesti-magazinul-on-line-pentru-sarbatorile-de-iarna-4-1024x683

2. Împărtășește spiritul sărbătorilor!

Cu siguranță știi și tu senzația pe care ți-o oferă un magazin foarte bine decorat, atunci când treci în fața acestuia în perioada sărbătorilor de iarnă. E ca și cum spiritul Crăciunului este mai aproape în acel magazin, lucru care te motivează să intrii și să cumperi cadouri pentru cei dragi. Asemănător se întâmplă și în online. Vizitatorul trebuie să găsească o atmosferă de iarnă, caldă, familială care să îl motiveze să te aleagă pe tine în favoarea altor shop-uri online. Poți face acest lucru folosind elemente grafice (design personalizat al site-ului, bannere, imagini, etc.) toate cu scopul de a crea o atmosferă cât mai plăcută.

cum-sa-iti-pregatesti-magazinul-on-line-pentru-sarbatorile-de-iarna-5 Cum-sa-iti-pregatesti-magazinul-on-line-pentru-sarbatorile-de-iarna-5-1024x683

3. Promovează-ți ofertele!

Sunt sigur că în acestă perioadă ai și tu produse la prețuri speciale, sau unele chiar la prețuri exploziv de bune! 🙂 Nu este suficient ca doar tu să știi aceste produse, trebuie să te poți adresa cât mai multor persoane, pentru că de obicei sărbătorile de iarna, mai ales în perioada 20-24 decembrie reprezintă un vârf de sezon pentru cumpărături. Așadar, afișează pe prima pagină a site-ului tău toate aceste produse cu prețuri promoționale, crează bannere pentru acele produse și promovează-le în mediile sociale ( Facebook, Twitter, Google+, Pinterest ), dacă ai posibilitatea crează videoclipuri de prezentare a ofertelor pentru magazinul tău și promovează acel clip pe Youtube. Poți de asemenea să apelezi și la reclamele plătite Google Adwords pentru a ajuta vizitatorii să descopere mai rapid prețurile tale promoționale pentru produsele pe care și le doresc.

cum-sa-iti-pregatesti-magazinul-on-line-pentru-sarbatorile-de-iarna-3 Cum-sa-iti-pregatesti-magazinul-on-line-pentru-sarbatorile-de-iarna-3-1024x683

4. Arată-le că ești de încredere!

Mai ales dacă ești un “jucător” nou în sfera magazinelor on-line, este foarte important ca cei care cumpără de la tine să te considere o persoană de încredere și implicit un magazin serios. Astfel îți recomandăm să ceri feedback clienților care au cumpărat deja de la tine și au avut o experiență plăcută, pentru a putea ajuta și viitori clienți în luarea deciziei. Poți implementa acest lucru direct pe site-ul tău sau folosind rețelele sociale (Facebook Reviews, etc.) Este exact ca atunci cand faci cunoștință cu o persoană noua, ai nevoie de puțin mai mult timp pentru a căpăta încredere în aceasta sau de o recomandare de la un prieten deja existent că este o persoană de treabă, etc. La fel este și în cazul magazinului tău! O dată creată imaginea unui magazin serios, comenzile vor fi din ce în ce mai consistente.

cum-sa-iti-pregatesti-magazinul-on-line-pentru-sarbatorile-de-iarna-6 Cum-sa-iti-pregatesti-magazinul-on-line-pentru-sarbatorile-de-iarna-6-1024x683

5. Fii și tu Moș Crăciun pentru cineva!

Fiecare sărbătoare este un motiv de bucurie ce merită împărtășit cu cât mai multă lume. De aceea poți organiza o donație a unui procent din vânzări către persoanele neajutorate din orașul tău. Poate fi un motiv în plus pentru ca un vizitator să cumpere din magazinul tău online, iar pentru tine cu siguranță va fi o oportunitate de a face bine și a ajuta și pe alții să aibă parte de sărbători fericite!

În general lucrurile de durată sunt făcute cu pași mici. Așadar, chiar dacă ești la început în acest domeniu și anul acesta vei avea parte de vânzări puțin mai mici decât te-ai așteptat, asigură-te că fiecare client este tratat cu o foarte mare importanță. Un client mulțumit va recomanda magazinul tău și cu siguranță îți va aduce în următorul an cel puțin încă o persoană ce va deveni ulterior clientul tău.

Dacă te-am ajutat cu acest articol, nu ezita să ne lași un mesaj în comentarii!
Îți mulțumim și îți urăm spor la vânzări!

P.S: Dacă ai oferte foarte bune, scrie-ne și nouă link-ul magazin-ului tău! 🙂



error: Continutul este protejat!